25 Νοε 2009

Συνάδερφε ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

... όποια και να 'ναι η μεταβατική περίοδος
... όσο και να διαρκέσει
... όσα μόρια προσαύξησης και να δίνει στον ασεπ η προϋπηρεσία
... όσα επικοινωνιακά τρικ και να χρησιμοποιηθούν από την υπουργό
... όσο και να καθυστερήσει να ανακοινώσει τις οριστικές προθέσεις της για τα επι μέρους..

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ:

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΑΔΕΡΦΕ ΧΡΕΙΑΖΟΣΟΥΝ 1-2 ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ομως, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΣΟΥΝ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ.. ΗΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ

ΑΥΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ!!

ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ - ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΟΣΟΙ ΚΙ ΑΝ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΟΝΤΑΙ.. ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟϋΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: ΑΣΕΠ ΑΣΕΠ ΑΣΕΠ ΑΣΕΠ... ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΑΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟ :

- θα αποφασίσετε ποτέ να κόψετε από κάπου και να αυξήσετε κατά πολύ τις ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ 10-15% ή θέλουμε τους Έλληνες πολίτες μισούς και αναλφάβητους;
- θα πραγματοποιήσετε άμεσα τις μεγάλες ρητορικές προεκλογικές σας δεσμεύσεις για ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ;
- θα πραγματοποιήσετε το αυτονόητο;; Την προεκλογική σας δέσμευση για ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ; Του εργασιακού μεσαίωνα μέσα στη δημόσια εκπαίδευση;
- θα τηρήσετε τις υποσχέσεις του κράτους στις κοινωνικές ανάγκες για ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ή θα ξεκινήσει η σταδιακή ιδιωτικοποίηση όλης της Δημόσιας Παιδείας;
- θα αποφασίσετε ποτέ να βάλετε ειδικούς σε όλα τα σχολεία;; ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ και ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ; Να εισάγετε το θεσμό της ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ και ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ σε όλα τα σχολεία για αμβλυνθούν οι κοινωνικές ανισότητες κι αφετέρου να τύχουν πραγματικής στήριξης και ίσων ευκαιριών όλοι οι μαθητές;
- θα μειώσετε τον ανώτατο αριθμό των μαθητών;
- θα αποφασίσετε ποτέ να δώσετε ουσιαστικό ρόλο στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη με ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΔΣ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;
- θα αποφασίσετε το ενιαίο υποχρεωτικό σχολείο δευτεροβάθμιας ΜΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ, ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ;
- θα στηρίξετε στην πράξη τη δέσμευσή σας για ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ Η/Υ ΣΤΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ;
- θα θα θα θα

ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ???

ΣΥΝΑΔΕΡΦΕ ΜΗΝ ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΕΣΑΙ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ!

ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!!
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΟΛΟΥΣ!!

--> ΣΑΒΒΑΤΟ, 28/11/2009 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΣΤΙΣ 12:30μμ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ,ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


--> ΔΕΥΤΕΡΑ 30/11/2009 , Στην Πανελλαδική Συγκέντρωση και πορεία προς το Υπουργείο Παιδείας, στις 12.30μμ, στη στάση μετρό Νερατζιώτισσα, με συμμετοχή στη στάση εργασίας της ΟΛΜΕ – Διδασκαλικών Συλλόγων Π.Ε.

1 σχόλιο:

ΑΜΚΟ είπε...

Παιδιά, αν και δεν είμαι οργανωμένος σε κανένα σύλλογο, θα ήθελα να "συνδράμω" ενεργά και να παροτρύνω όλους τους συναδέλφους να πούμε ένα μαζικό όχι στην δικομματική κοροϊδία που έχουμε αντιμετωπίσει τόσα χρόνια από το Υπουργείο. Ένα όχι στους καναπέδες μας, ένα όχι στην ομηρία, ένα όχι στη διαχρονική "όσα παίρνει ο άνεμος" πολιτική για την παιδεία. Τόσα χρόνια στην ωρομίσθια είναι αρκετά!

Τώρα στο ψέμα της αξιοπιστίας και του μονόδρομου του ΑΣΕΠ.

α) Το ΑΣΕΠ δεν έχει τις υποδομές να διεξάγει γραπτό διαγωνισμό (όσο αφορά την ειδικότητά μου) για την κατηγορία ΠΕ19-20. Ο περσινός διαγωνισμός προκάλεσε τεράστια προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς μόλις πριν μισό μήνα βγήκαν τα οριστικά αποτελέσματα για τους ΠΕ20 υποψηφίους.
β) Για πιο λόγο όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια από την ΑΣΠΑΙΤΕ, έχουν δώσει εξετάσεις για παιδαγωγικά στην ΑΣΠΑΙΤΕ και τα έχουν περάσει επιτυχώς να αναγκάζονται να ξανα-υποβάλλονται σε εξετάσεις για τα παιδαγωγικά στον ΑΣΕΠ; Δεν μηδενίζεται έτσι και η παιδαγωγική τους κατάρτιση και η ΑΣΠΑΙΤΕ;
γ) Ειδικά στο θέμα της διδακτικής το αποτέλεσμα είναι πολύ σχετικό. Επίσης δεν είναι αντικειμενικό της γνώσης των εξεταζομένων η εξέταση στο γνωστικό. Τα θέματα ελάχιστες φορές στοχεύουν στο να αξιολογήσουν τις πραγματικές γνώσεις που θα χρειαστεί ο εκπαιδευτικός όταν κληθεί να διδάξει και κυρίως δεν αφορούν την διδακτέα ύλη αλλά αρκετά βρίσκονται σε συγκεκριμένα πανεπιστημιακά βιβλία και όχι στα σχολικά. Παράλληλα η επιστημονική κοινότητα διαφωνεί με τον ΑΣΕΠ για την ορθότητα των απαντήσεων που δίνει το συμβούλιο θεωρώντας άλλα σωστά ή ότι θα μπορούσε βάσει διατύπωσης να θεωρηθεί και κάποια άλλη απάντηση ως σωστή. Τέλος τα θέματα για το διδακτικό δεν επικεντρώνονται στο "λίγο απ` όλα", ώστε να συμπεριλαμβάνουν κάθε πιθανό μάθημα που θα κληθεί να διδάξει κάθε εκπαιδευτικός αλλά επικεντρώνονται σε ότι ξέρει ή πιστεύει ως σημαντικό ο κάθε εισηγητής.